CRM integration og automatisk rapportering
CRM systemet skal have så mange data som muligt – gerne fra forskellige kanaler – økonomisystem – web shop – bookingsystem eller andet. Dataene kan kobles sammen til en total viden om den enkelte kunde, så du bliver dygtig til at kommunikere med din kunde på en måde, så vedkommende synes, du tilføres ham eller hende værdi og relevans.
DTM-CRM på iPad til sælgere i FMCG – web – plus offline
Online og offline DTM systemet til FMCG sælgere. Dine FMCG sælgere skal ikke stå i en butik og være fortvivlede over, at de ikke kan optage en ordre, fordi forbindelsen ikke fungerer optimalt. De skal heller ikke være kede af, at forbindelsen måske ikke er der, når de er på Geels Bakke eller ved en…
Kører jeres FMCG sælgere rundt med DTM-systemet på iPads?
Har jeres FMCG sælgere allerede DTM-systemet på iPads, eller vil de gerne i gang, ligesom andre FMCG virksomheder i Danmark, Tyskland, Sverige, Norge mfl.? Har I sælgere, der besøger butikker, og som planlægger styrer og følger op? Har I sælgere, der mangler det nyeste, smarteste system, der kan hjælpe dem med at planlægge deres dag,…
Kan du på en ½ time sende breve eller mails ud til 500 kunder?
“Breve”, siger du, “man sender da ikke breve mere”. Har du tænkt på, at fordi så få sender breve, så vil dit brev måske blive læst af modtageren? Forleden dag talte vi med en virksomhed, der skulle sende breve (rigtige breve) ud til skoler. Det foregik på den måde, at skolerne blev fundet frem på…
CRM succesen sikres med topledelsens velsignelse!
Topledelsens beslutning om, at CRM skal gennemsyre hele virksomhedens adfærd, er forudsætningen for succes – keywordet er videndeling. Kun på den måde sikres det, der er videndeling, og at der er fuld udveksling af informationer til glæde for den enkelte, for kunderne og for virksomhedens omsætning. Hver eneste gang en medarbejder taler med en kunde,…
Overblik uden anstrengelse – og budgettet nås på HVER eneste salgstur! FMCG!
Virksomheder i FMCG branchen har store udfordringer. Ikke kun fra konkurrenter indenfor eget FMCG produktområde, men også fra alle andre, der bruger den hylde- og gulvplads, man selv kunne tænke sig. Og forbrugerne skal nås gennem detail- og dagligvarehandelen, som konstant presser på for at få bedre og bedre betingelser. Derfor har vi udviklet DTM-FMCG…
Med DTM-systemet kan du SÅ meget mere, end du ville forvente! Se f.eks. her om segmentering.
CRM systemet, der kan mere end de fleste, og på en måde, så du kan se, at der gennem flere år er arbejdet med brugervenlighed baseret på 1.000 vis af input fra kunder, interne medarbejdere, der aldrig har været tilfredse med det næstbedste. Vi blev lige ringet op af en kunde, der skal i gang…
FMCG – Salgsstyring med garanteret markant resultatskabelse.
Vil du det bedste for dig selv, dine medarbejdere og din virksomhed. 🙂 DTM-medarbejdere har i årevis levet sig dybt ind i udfordringerne i dagligvareleverandør branchen. Nye virksomheder, der starter, og som skal etablere overblik, struktur og sikre, at markedet og kunderne bearbejdes systematisk, så de enkelte sælgere ved – eller har en plan for…
Alle mærkevare/FMCG virksomheder har brug for CRM
FMCG er blandt andet udfordrende, fordi der altid er mange konkurrerende produkter på hylderne.
Der er et utalt af spillere at målrette kommunikationen imod – forbrugere, kæder, grossister.
Der er 0 (NUL) salg, hvis ikke varen er på hylden eller på display, lige præcis, når forbrugeren vil have den – eller kommer forbi, så han eller hun kan blive eksponeret for den.
Salgsstyring til sælgere, der besøger butikker
Har du struktureret salgsstyring til dine sælgere, der besøger butikker? Uanset om du arbejder i FMCG, med Smykker og Ure, med Beauty, Tøj – eller andre, kunder, der skal besøges igen og igen, har du måske disse udfordringer: Du vil have større omsætning Du vil have, der bruges så lidt tid som muligt