Bearbejd kunderne via målgrupper og nøgletal
Med DTM® CRM opdeles store kunde- og medlemsbaser i identificerbare segmenter for separat bearbejdning
DTM® CRM håndterer nemt store databaser med millioner af kunder og købstransaktioner pr. måned.
Via vores målgruppemodul opdeles basen i bearbejdbare segmenter baseret på en række kriterier:
Når først perioder og kriterier er fastlagt, beregnes segment-tilhørsforhold og loyalitets-point automatisk hvert kvartal, måned, uge, etc.
Forretningsanalysatoren: Definer rapporter med grafik
Brugerne kan oprette rapporter med alle kunderelaterede oplysninger i DTM® CRM
Gennemfør kampagner og udsend nyhedsbreve med DTM® CRM
Der er integration til E-mail-marketing-systemer som Oracle Responsys, MailChimp, Campaign Monitor, etc.
Brugerdefinerede felter og skærmbilleder
I DTM® CRM defineres branche- og arbejdsgangs-specifkke felter og skærmbilleder ganske let
Kunder i mange forskellige brancher har kunnet tage DTM CRM® i anvendelse efter hurtig og nem tilpasning uden programmering, fx:
Glem de massive og langvarige udviklingsprojekter, man hører om i forbindelse med fx SAP og SalesForce.
For DTM® CRM er processen blot: