Lalandia står for nærvær og glæde og er fokuseret på børnefamilier der gerne vil have en spændende korttidsferie – virksomheden har mere end en million gæster om året. I Lalandia er det vigtigt, at der konstant skabes relationer til gæsterne, så de har lyst til at komme igen og igen.

I DTM®-systemet opsamles alle informationer om de enkelte gæster, så der kan ske en målrettet kommunikation, der er relevant for den enkelte gæst, og som tager højde for netop denne gæsts interesser og ønsker.

Lalandia har integreret DTM®-systemet med e-marketing systemet Responsys. DTM og Lalandia har et tæt samarbejde, hvor vi konstant kommunikerer om at etablere de mest optimale systematikker.

 

 

 

 

 

 

Bordpladen.dk sælger bordplader, som du selv kan designe på nettet.

Da virksomheden fandt ud af, at virksomheden skulle vokse, var det klart for at man måtte opbygge processer, så der konstant var overblik over, hvor langt kundens ordre var i processen – var den kun på tegnestadiet, havde man givet et tilbud, havde man fremsendt ordrebekræftelse, var ordren afsendt til leverandøren, eller var den på vej hjem – der er i alt 23 forskellige aktiviteter i den proces, DTM udviklede for bordpladen.dk.

Løbende har vi optimeret – også med link til kørselsvejledning, så vi ikke spilder tid og km når der skal leveres til kunderne.

Det har betydet utrolig stor sikkerhed, at man altid ved, hvad man har korresponderet med kunderne om, og at man kan se, hvor langt en ordre er i processen. Det har også været vigtigt, at man lynhurtigt kan overtage opgaver fra hinanden, og at kan sætte en ny medarbejder ind i forretningen indenfor få dage.

På grund af det samarbejdet med DTM, er det lykkedes at reducere antallet af medarbejdere med 66 % samtidig med at omsætningen er mangedoblet.

Carletti valgte at lade DTM blive projektledere på processen i 20xx. DTM interviewede ledere og nøglepersoner, vi samarbejdede med Carlettis interne IT-afdeling, og en extern IT-leverandør – og alt i alt kom der en fantastisk understøttelse af virksomhedens arbejdsgange ud af det.

Da vi jo kan se en FMCG leverandørs arbejdsopgaver fra et helikopter perspektiv, kan vi hjælpe med at fjerne alle processer, der er spildt af tid – hos Carletti var de forundrede over, hvor megen tid og hvor mange penge, der blev sparet da de gik i gang.

Carletti er med i én af vore erfa grupper, og har således indflydelse på den udvikling, der sker.

Haugen Gruppen har gennemført DTM®-processen i 2004 og har en tæt integration mellem AX ( i starten AXAPTA), således at der ikke sker dobbeltarbejde. Én information tastes eet sted.

Haugen Gruppen bruger DTM®–systemet både indenfor detail og indenfor catering. Da systemet er meget fleksibelt, dækker det processerne i både den ene og den anden afdeling.

 

Haugen Gruppen er med i én af vore erfa grupper, og har derfor stor indflydelse på, hvordan vi udvikler i fremtiden.
Resultaterne af samarbejdet mellem Haugen gruppen og DTM er overbevisende.

Henning Stæhr A/S er en danskejet virksomhed, der producerer og sælger ure samt smykker til ure- og guldsmedeforretninger i Skandinavien.

Stæhr A/S er grundlagt i 1949 og har igennem årene været en markant virksomhed i vækst.

I de 9 lande interviewede vi, afdækkede processer, designede system, integrerede med ERP (økonomi/lager) system, uddannede/trænede, og har efterfølgende fulgt op med hotline og træning af nye brugere.

Stæhr A/S er en af Danmarks største og vigtigste grossister som i dag repræsenterer en lang række kendte og internationale ure og smykkemærker. DTM har samarbejdet med virksomheden om at planlægge, styre og gennemføre salget med DTM®-systemet.

Du har sikkert hørt historien om Charlotte og Henrik Jorst, der opbyggede Skagen Designs fra Reno i USA. Og som i 2012 solgte deres livsværk til Fossil for kr. 1.3 mia.

Vi har fra 2009 arbejdet tæt sammen med ledelsen og medarbejderne i Skagen Designs i forbindelse med implementering af DTM®-Retail systemet. Og Skagen valgte at lade DTM stå for hele projektledelsen med kontakt til alle salgs, marketing-, IT-folk og ledelserne i USA, Storbritannien, Danmark, Sverige, Tyskland, Østrig, Belgien, Schweiz, og Holland.

I de 9 lande interviewede vi, afdækkede processer, designede system, integrerede med ERP (økonomi/lager) system, uddannede/trænede, og har efterfølgende fulgt op med hotline og træning af nye brugere.

Skagen Designs har gennemført en masse aktiviteter i mange lande med åbning af butikker, etablering af datterselskaber, og selvfølgelig DTM®-Retail systemet, der har sikret, at alle tiltag i butikkerne blev systematiseret og ordrerne kom hurtigt ind – alt dette har været med til at øge omsætningen betragteligt.