DTM® CRM basale forretningsområder
DTM® International har gennem en årrække udviklet teknologisk tidssvarende CRM-løsninger til en række specialiserede brancher indenfor de grundlæggende forretningsområder

Salg til kæder og butikker
(FMCG)
Vi har personligt arbejdet i mærkevare-virksomheder og har således dyb forståelse for de udfordringer, du har.
Vi har været med til at ændre markedsvilkår, så vores kunde i stedet for at have 17% markedsandel opnåede 78% med kreative tiltag gennem hele distributionskæden.
Vi har hjulpet en dagligvareleverandør med at holde en konkurrent ude af Danmark.

Salg til erhvervskunder
(B-T-B)
Effektivitetern stiger når din virksomhed har været igennem en proces med DTM. En forbedring på 15-20 % er normal, men vi har også eksempler på virksomheder, der har fordoblet deres omsætning, fordi sælgerne kunne nå flere besøg, og samtidig var bedre forberedte, så de solgte mere på første salg og efterfølgende solgte mere hver gang de kontaktede kunden.

Salg til forbrugere
(B-T-C)
DTM har store kunder der kommunikerer til tusindevis af forbrugere. Har du den udfordring, at du ikke rigtigt kan segmentere markedet eller dine kunder, så du kan tale direkte til deres hjerte og behov, så kan vi hjælpe dig. Vi har erfaring fra f.eks. Statoil, Bordpladen.dk og Lalandia på dette område.