Skræddersyet CRM-løsning uden at betale "kassen"

Vil du have en skræddersyet CRM-løsning.
-- uden at skulle betale det hvide ud af øjnene?
Vi kan helt sikkert hjælpe dig med det

Skræddersyet CRM-løsning uden at betale “kassen”

Det er jo ikke en kendsgerning, at et CRM projekt SKAL koste utroligt mange penge, og tage ualmindelig lang tid - en CRM-løsning kan etableres systematisk og hurtigt?

Vi kan hurtigt - på baggrund af de mange projekter, vi har gennemført - forstå din forretning, og dermed komme med forslag til, hvordan du med et DTMcrm-system kan gennemføre dine og dine ansattes eller kollegers arbejdsprocesser på en nemmere måde - bakket op af CRM-løsningen.

Evaluering af arbejdsprocesserne

Skræddersyet CRM-løsning uden at betale “kassen”

Vi kan vise, hvilke processer i din virksomhed, der kan forenkles, hvilke I for øjeblikket gentager gang på gang, og hvilke der helt kan ophøre uden tab af viden og omsætning.

Masser af vore kunder har sparet tid ved at gennemgå en sådan lille analyse, der har resulteret i smart opsætning i DTMcrm systemet. En CRM-løsning er i virkeligheden støtte til at gennemføre opgaver på en smartere måde.

Som eksempel kan nævnes:

  • En ny kunde oprettes i DTM® CRM (måske kommer data fra NN / Bisnode, direkte ind i DTM
  • Oprettelse sker automatisk i C5 eller et andet økonomisystem
  • En e-mail, der skrives til kunden, ses automatisk i DTM® CRM, uanset om det er dig selv eller en kollega, der skriver den
  • En e-mail, der modtrages, ses automatisk i DTM® CRM, uanset om det er dig selv eller en kollega, der modtager den

Automatisering

Skræddersyet CRM-løsning uden at betale “kassen”

I bestemmer selv, hvor automatiseret, I ønsker at arbejde i fremtiden – fuld automatisering skaber sikkerhed for færre fejl, tidsbesparelse og større aktivitetsmulighed hos kunderne – dermed automatisk større salg.

Husker du til daglig, at du ofte kan sælge til en kunde, bare du husker løbende at henvende dig. Selv advokater bliver overraskede over, at der altid opstår et eller andet, hvor der er brug for hjælp. Hvis du som advokat ringer op med jævne mellemrum, er der sikkert opdatering af kontrakter, serviceaftaler, medarbejderaftaler (som altid skal være opdaterede, hvilket folk ofte glemmer, så der står forkerte adresser på medarbejderne eller virksomheden) etc)

Sjovt nok gælder dette for alle brancher – der er blot en del brancher, der ikke er opmærksomme på det.

Kontakt os for en gennemgang af dine processer

Ring eventuelt direkte til Annette på 4593 4588 eller send en e-mail til aa@dtm.dk