Overblik uden anstrengelse – og budgettet nås på HVER eneste salgstur! FMCG!
Virksomheder i FMCG branchen har store udfordringer.
Ikke kun fra konkurrenter indenfor eget FMCG produktområde, men også fra alle andre, der bruger den hylde- og gulvplads, man selv kunne tænke sig.
Og forbrugerne skal nås gennem detail- og dagligvarehandelen, som konstant presser på for at få bedre og bedre betingelser.
Derfor har vi udviklet DTM-FMCG systemet, der sikrer vores kunder robuste resultater.
En dygtig salgschef hos én af vore kunder, har – hver gang, han har fået et nyt job i en ny FMCG virksomhed, lynhurtigt efter sin tiltrædelse fået alle sælgere til at bruge DTM-FMCG-Retail-systemet.
DTM har fra A-Z hjulpet med opsætningen, integration til andre systemer bl.a. ERP, så ordrer flyder automatisk, og – ikke mindst uddannelse af sælgere, som på 4 timer er eksperter.
Det har aldrig været tvivl i hans hjerte eller sind. Alle skal bruge det. Hver eneste dag. Uden undtagelse, han vil skabe et overblik.
Det bliver lavet budgetter inden hver salgstur. Og sælgerne skal leve op til kvoter på de forskellige produktområder.
I DTM har vi hjulpet med at sætte rapporter op – rapporter der lige præcis giver ham den viden, han skal have for at kunne se, om der har været tilstrækkelig indsats, og om der eventuelt skal rettes på indsatser.
DTM-systemet kan indeholde alle data, der skal bruges for at skabe overblik, også data der eventuelt er i ERP-systemet. Alt samles i DTM Masterbasen.
Lige nøjagtigt de rapporter der er brug for, bliver tilsendt hver aften (efter de automatisk er blevet kørt i DTM-systemet). Hvis det passer bedre, at de tilsendes om morgenen eller hver fredag – eventuelt hver time, kan det lade sig gøre.
Ring til os 4593 4588
så hjælper vi dig med din proces, og dine behov.