Kan du på en ½ time sende breve eller mails ud til 500 kunder?
“Breve”, siger du, “man sender da ikke breve mere”.
Har du tænkt på, at fordi så få sender breve, så vil dit brev måske blive læst af modtageren?
Forleden dag talte vi med en virksomhed, der skulle sende breve (rigtige breve) ud til skoler.
Det foregik på den måde, at skolerne blev fundet frem på alle kommunernes hjemmesider.
Der blev skrevet et brev med billeder i.
Der blev udprintet.
Der blev skrevet kuverter til alle de, der skulle modtage.
Nu er det jo svært at lade være med at blande sig, når man kan se, noget kan gøres på en nemmere måde, så vi tilbød at sætte et system op med alle de navne og adresser, der skulle til – så de samme kan bruges igen og igen.
DTMcrm blev etableret til vores kunde.
Først fandt vi en del skoler i NN markedsdata, derefter fandt vi på kommunernes hjemmesider de skoler, der manglede – DTMcrm-teamet fik dem lagt i basen.
Nu kan vores kunde igen og igen skrive til de samme ved bare at finde dem ved tryk på en knap.
Og de flettes automatisk med det nyhedsbrev, de skal have – et personificeret nyhedsbrev, der også viser kundens adresse samt personen, hvis du vil have det.
Uanset hvilket segment, hvilken branche eller hvilken størrelse virksomhed, du vil skrive til, så kan denne proces benyttes.
Og bagefter vil du kunne se på hver enkelt, hvad de har modtaget – det står nemlig i DTM’s timetrack, som er en hel historik, der viser alt, hvad du har sendt til og modtaget fra den enkelte kunde.
Samt selvfølgelig dine telefon- og mødenoter.