CRM = DTM© til køreseddel og registrering af automobiler
Er du en autoforhandler, der gerne vil følge op på de mulige kunder, der har prøvekørt en bil, så kan DTM-CRM-systemet hjælpe med at styre det.
Vi har autoforhandlere som kunder, der lægger alle de biler, de har på lager (uanset om de er brugte eller nye), ind i DTM-systemet.
Til enhver tid, vil de kunne se, hvilken kunde, der har købt hvilken bil, og endda, hvor mange, der har ejet bilen. Alt kan ses ud fra bilen, eller man kan se ud fra kunden, hvor mange biler, han/hun har haft, hvilke mærker, modeller, farver, ekstraudstyr, og hvad der er af størst interesse i forbindelse med bilkøb.
På den måde kan de altid invitere de rigtige til de arrangementer og lanceringer, så én, der interesserer sig for en bil til 500.000,-, ikke bliver inviteret til et arrangement, hvor det gælder lanceringen af en up.
Jo mere målrettet, man kan være, jo større er chancen for at man lige præcis rammer i hjertet af den, man taler til i sin kommunikation.
Hvis du vil vide mere, så ring til Jan – 6118 0051. Han ved en masse om dette, da han gennem tiden har lavet flere løsninger, blandt andet med køresedler til forhandlere, der vil sikre sig, at kunden ikke bare sættes “på et søm”, men følges op efter kørslen.
Nogle bilforhandlere har fortalt, de ikke kan gøre, hverken fra eller til for at få folk til at købe, men andre har den holdning, at hvis de har vist en bil frem, så vil de have ordren, ikke kun på det fremviste mærke, men også i forhold til konkurrenten ved siden af, som har samme mærke på lager.