Kører jeres FMCG sælgere rundt med DTM-systemet på iPads?
Har jeres FMCG sælgere allerede
DTM-systemet på iPads, eller vil de gerne i gang,
ligesom andre FMCG virksomheder
i Danmark, Tyskland, Sverige, Norge mfl.?
Har I sælgere, der besøger butikker, og som planlægger styrer og følger op?
Har I sælgere, der mangler det nyeste, smarteste system, der kan hjælpe dem med at planlægge deres dag, uge, måned eller hvad de nu vil?
Har I været gennem en kort proces, hvor der skabtes overblik over, hvordan planlægningen sker på hovedkontoret, og hvad det betyder for sælgeres arbejdsdag, så de skal bruge så lidt tid på administration som mulig?
I DTM er vi vant til at lytte os til og iagttage, hvilke forbedringer og lettelser, der kan gennemføres i en FMCG-virksomhed – vi har selv arbejdet i dem. Vi baserer os også altid på virksomhedens politik og vision, samt på, hvad vi har opsamlet af muligheder fra de flere hundrede virksomheder vi gennem tiden har solgt systemer til.
Vi kan gennemføre alle de opgaver, der skal tages højde for, og vi ved vi kan sikre, at alle sælgere forstår systemet og begynder at bruge det dagen efter, vi har holdt kursus – et kursus, der tager 4 timer.
På hovedkontoret bliver de glade, sælgerne bliver glade – og alle i virksomheden bliver glade, fordi der kommer flere penge på top- og bundlinjen.
Hvis du har lyst at høre, hvordan vi gør, og hvordan du kan komme i gang, så ring til os:
4593 4588
Vi er klar til at tage fat på dit projekt med planlægning af, hvem gør hvad, hvornår, så du bliver klar til den aftalte tid.