Vores vision

Hos DTM® er vi en gruppe mennesker der gennem en lang årrække har arbejdet meget intensivt med CRM.

Vor vision er at CRM skal hjælpe virksomhedens ansatte til et nemmere liv, og at enhver krone, der bruges, skal komme flerfold igen.

Vi mener CRM er nemt at indføre, hvis det bliver gjort rigtigt og systematisk.

Vores Historie

1986

Det år fik en genial mand den geniale idé at udvikle Desk Top Marketing (DTM) – det var før, nogen kendte CRM systemer – ordet var end ikke opfundet.
Fra starten opfandt vi vore egne integrationsværktøjer.

1996

Efter en stadig produktudvikling inden for mange brancher, købte DTM Stockmann Gruppens Salgsstyringssystem til dagligvareleverandører (FMCG), moderniserede det og byggede videre på det, samtidig med at al anden udvikling fortsatte til store og små kunder.

2025

Nu har DTM kunder inden for mange brancher, og kunderne er geografisk spredt – Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, England, Schweiz, Østrig, Belgien, Holland.

Vi er berømte for vorers projektledelse, der sikrer levering af det aftalte, til aftalt tid og investering.

Og vi kan integrere til mange systemer.

Videre

DTM fortsætter stadig generel udvikling til de mange brancher og sørger stadig for at gennemføre specialudvikling baseret på den enorme kreativitet der findes hos kunderne og medarbejderne i vores virksomhed