Om DTM

Vores vision

Hos DTM® er vi en gruppe mennesker der gennem en lang årrække har arbejdet meget intensivt med CRM.

Vor vision er at CRM skal hjælpe virksomhedens ansatte til et nemmere liv, og at enhver krone, der bruges, skal komme flerfold igen.

Vi mener CRM er nemt at indføre, hvis det bliver gjort rigtigt og systematisk.

Vor Historie

1986

der var en gang en mand, der fik den geniale idé at udvikle Desk Top Marketing – det var før, nogen fandt på CRM systemer – ordet var ikke opfundet.
Fra starten opfandt vi vore egne integrationsværktøjer.

1996

Efter en stadig produktudvikling inden for mange brancher, købte DTM Stockmann Gruppens Salgsstyringssystem til dagligvareleverandører, moderniserede det og byggede videre på det, samtidig med al anden udvikling fortsatte til store og små kunder.

2009

Nu har DTM kunder inden for mange brancher, og kunderne er geografisk spredt – Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, England, Schweiz, Østrig, Belgien, Holland.

Integration til masser af systemer – AX, AXP, XAL, C5, Navision, Visma, Movex, SAP, Great Plains.

Videre

DTM fortsætter stadig generel udvikling til de mange brancher og sørger stadig for at gennemføre specialudvikling baseret på den enorme kreativitet der findes hos medarbejderne i virksomheden.