Hold DTM® CRM nemt opdateret med NNMarkedsdata/Bisnode-integration

Hold DTM® CRM opdateret med NNMarkedsdata-integration

dtm nnmarkedsdata på skærm 2

Uanset om du skal finde én virksomhed, eller finde flere på en gang, kan du nemt gøre det med den nye integration, der er udviklet mellem  NNMarkedsdata / Bisnode og DTM® CRM.

Det tager bare få sekunder at finde det firma, du vil arbejde med, og enten nyoprette i DTM® CRM systemet, eller opdatere de data du allerede har der.

Du ved selv, hvor irriterende det er at sidde og taste basis information ind i et CRM-system - det er virkelig en opgave, der kan få mange til at løbe skrigende bort.

Derfor har vi sørget for, at du blot søger virksomheden og straks opdateres alle informationer i DTM® CRM -- UDEN tastning.

Se i video-præsentationen hvor nemt opdatering sker

Kontakt eventuelt Jan på 4593 4588 for en personlig præsentation.

Hurtig og elegant fremsøgning af emner

customer segments, personal-3108155_1920

Find nemt en større mængde emner via NN Markedsdata / Bisnode og læg dtm ind DTM® CRM, hvor du samtidig har mulighed for samlet bearbejdning af de udvalgte emner:

  • Fordel dem på bestemte dage på din egen kalender for opfølgning
  • Fordele dem til andre personers kalendere for opfølgning
  • Fordel til interviewere, der skal gennemføre en telemarketingopgave (der er selvfølgelig telemarketingmodul i DTM® CRM, og her kan du etablere en spørgeramme, og du kan etablere en rute, så systemet husker, at et bestemt svar skal føre dig videre til det rigtige "næste" spørgsmål)
  • Opdater koder på firmaer eller personer - skal du f.eks. opdatere, om personer vil have nyhedsbrev eller ej, kan du gøre det med et snuptag
  • Send et brev - det gør man ike så meget mere - men desto mere virker det, når folk så endelig modtager et "rigtigt" brev i stedet for en e-mail
  • Send mails dem alle på en gang - hver mail kan stadig have et individuelt indhold baseret på profilen
  • Organiser dem i databasen til fremtidig bearbejdning

Få en personlig præsentation af DTM® CRM